20 Kasım 2016 Pazar

  |  Yorum yok  |  

Eski Bando Hükmen Mağlup Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Eski bando grubunun 2016 yılının kasım ayında çıkardığı İstanbul Beyrut Paris isimli albümünde yer alan şarkılardan biri Hükmen Mağlup şarksıdır. Güney Marlen tarafından seslendirilen şarkının söz ve müziği de sanatçının kendisine aittir.


Eski Bando Hükmen Mağlup Şarkı Sözleri
Yüzüm sanki bir resim gibi
Bir ressamın ölmeden önce çizdiği
Gafil bir hayatı yaşarken
Ezberlemiştim seni
Işım ışım serseri gibi
Artık acil servisler bitti
Haklısın ben yolumu bulamazken
Kurtardın kendini
Dostlar düşmana mı döndü
Kimi sevsem hep üzüldü
İşler ters gidince birden
Eski heyecanım da öldü
Hatırlamam suratım
En son ne zaman güldü
Sallanan boş bir salıncak gibi
Mağlup olmuşum hükmen tabii
Bir çocuğun kaşındaki çarpı iziydi
Kalbimdeki
Kaldırım taşlarının çizgilerine
Basmazdım büyük bir özenle
Geç kalışım bundandı hep
Buluştuğumuz hayallere
Dostlar düşmana mı döndü
Kimi sevsem hep üzüldü
İşler ters gidince birden
Eski heyecanım da öldü
Hatırlamam suratım
En son ne zaman güldü
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder