20 Kasım 2016 Pazar

  |  Yorum yok  |  

Eski Bando Bilmiyorum Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Bilmiyorum Eski bando'nun 2016 kasım'da çıkardığı İstanbul Beyrut Paris albümünde yer alan şarkılardandır. Albümde yer alan tüm şarkıların söz ve müziği Güney Marlen'e aittir.


Eski Bando Bilmiyorum Şarkı Sözleri
Bugün yine herkes gibi yalnız bıraktın beni
Kafandaki tüm kırışıklıklar bunu yapmana yetti mi
İnanmak istemeyip inanmasam
Bir sıradar gibi karşında dursam
Olanlara biraz engel olsam
Ben sonu kötü olanlardansam
Bir masal gibi anlatılmasam
Sadece olduğumla kalsam
Bilmiyorum bilmiyorum
Hüzünler geçti üzerimden birden
Görüyorum duyuyorum
Sevinçler bitti erkenden
Yalanlar çok acıtırmış ki
Hele senden geldi mi
Sonbaharın o hüznü gibi
Acıdır acıtır feci
Tüm duvarlarda o güzel yüzün
Hüzünler yetmez beni üzün
Bundan sonra herşeye küsüm
Bilmiyorum bilmiyorum
Hüzünler geçti üzerimden birden
Görüyorum duyuyorum
Sevinçler bitti erkenden
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder