20 Kasım 2016 Pazar

  |  Yorum yok  |  

Eski Bando İstanbul Beyrut Paris Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
İstanbul Beyrut Paris Eski Bando'nun yeni 2016 albümüne ismini veren şarkıdır. Şarkının söz ve müziği Güney Marlen'e aittir.


Eski Bando İstanbul Beyrut Paris Şarkı Sözleri
Aradım alamadım ben amacını
Yaşamak dediğin borç mu harç mı
İstanbul'da Beyrut'ta Paris'te
Seven de söven de ayrı yerde
Bak şu derdime yok ki çare
Dünya malı hiç yarar mı işime
Çıldırdık mı çözdük mü hayatın sırrını
Mutluluğu ararken kaçırdık mı yaşamayı
Kalpler taşınmaz arabayla uçakla
İster New York'ta ol ister Bağdat'ta
Ben ölünce bi kıyağınız olsun artık bana
Dans edip şarap döksün dostlar mezarım başına
Bak şu derdime yok ki çare
Dünya malı hiç yarar mı işime
Çıldırdık mı çözdük mü hayatın sırrını
Mutluluğu ararken kaçırdık mı yaşamayı
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder