9 Kasım 2016 Çarşamba

  |  Yorum yok  |  

Tan Taşçı Dur Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Dur Tan Taşçı'nın Sevmek Yetmiyor Bazen albümünde yer alan şarkılarındandır. Albüm Poll Production etiketiyle 4 kasım 2016 tarihinde müzik marketlerde yerini aldı. Söz ve müziği sanatçının kendi imzasını taşıyor.



Tan Taşçı Dur Şarkı Sözleri
Ben Hep Buradaydım,
Sen Bakmadın, Bakamadın
Davranışların Bambaşkaydı
Çözüm Buldum Fırsat Vermedim, Erteledin
Terkedişlerin Alçakçaydı
İyileştir Kollarında Yine
Bu Yalvarmalar Son Bulsun
Söz Verdim İçimden Geçen Sese
Kader Nasıl İsterse Öyle Olsun
Aldanıp Gitme Dur,
Bizi Tüketme Dur
Zordur Böyle Buluşmalar,
Yüzyılda Bir Olur
Cahillik Etmeden
Bir Şans Ver Gerçeğe
Yenilmedim Daha,
Belki Bir Mucize Olur...
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder