17 Şubat 2017 Cuma

  |  Yorum yok  |  

Çelik Maşallah Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Maşallah Çelik'in İyi Günde Kötü Günde isimli yeni albümünde yer alan şarkılardan biridir.


Çelik Maşallah Şarkı Sözleri
Neyin kafası bu bilemiyorum,
Her yeni kadını sen sanıyorum,
Ne olacak halim bilemiyorum,
Senden başkasıyla.
İçime attığım olmuyor,
İçimde tuttuğum hiç olmuyor,
İnan iki çift laf edilmiyor,
Senden başkasıyla.
Aşk kalbimizi kanatır mı?
Gelen gideni aratır mı?
Acaba bu sorun yaratır mı?
Senden başkasıyla.
Bir arada durduk beceremedik,
Ayrı kaldık yürütemedik,
İki gönlü biz bir edemedik,
Senden başkasıyla.
Oldu da bitti maşallah,
İyi olur inşallah.
Aşkımız nazara mı geldi?
Hayır olur inşallah. (x2)
Çapkın mıyım, bilemiyorum,
E sapkın mıyım bilemiyorum,
Bazen kafaya çok takıyorum,
Senden başkasıyla.
Aşk burnumuzu sürter mi?
Şeytan bizi yine dürter mi?
Çelik bu ders sana yeter mi?
Ondan başkasıyla.
Oldu da bitti maşallah,
İyi olur inşallah.
Aşkımız nazara mı geldi?
Hayır olur inşallah. (x2)
Oldu da bitti maşallah,
İyi olur inşallah.
Aşkımız nazara mı geldi?
Kapak olur inşallah
Kapak olur inşallah...
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder