18 Şubat 2017 Cumartesi

  |  Yorum yok  |  

Ceylan Ertem Hiçbir Şeyimsin Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Ceylan Ertem'in yeni albümü Yine de Amin'de Hiçbir Şeyimsin isimli bir Yıldız Tilbe şarkısı yer alıyor. Aynı şarkının ayrıca Tunç Çakır tarafından yer alan remix versiyonu da Yine de Amin albümünde yer alan şarkılardan biridir.


Ceylan Ertem Hiçbir Şeyimsin Şarkı Sözleri
Hayallerim yokluğundan
Ellerimde saçlarımdan
O melek dokunuşundan
Geçmedim
Bekliyorum saflığımdan
Ateşlendim ayazından
Kendimi attım uçurumdan
Düşmedim
Sen benimle oynamaz
Konuşur susturmaz
Zarla zor kullanmazsan
Aşk bizden ayrılmaz
Çiçek gibi bakmazsan
Aşkla davranmazsan
Sözlerinde durmazsan
Aşk bizi kurtarmaz
Sen şimdilik hiçbir şeyimsin
En serseri merak adın
Bomboş bir çerçeve gibi yüzün
Hiç bir resim asamadım
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder