18 Şubat 2017 Cumartesi

  |  Yorum yok  |  

Ceylan Ertem Kovdum Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Kovdum Ceylan Ertem'in Yine de Amin'de isimliyeni albümünde yer alan şarkılardandır. Şarkı Türk pop müziğinin başarılı şarkı yazarı ve yorumcusu Sıla'nın imzası taşıyor.



Ceylan Ertem Kovdum Şarkı Sözleri
Şöyle bi zaman olmadı oturup konuşmaya
Sende bi kadeh bende bi kadeh hasreti yatıştırmaya
Derdim oldu söylemedim dedim vaktimiz dar
Onda da üzülmeyelim, onda da üzülmeyelim
Halimi anlatsam anlar mısın
İpin ucu bir kaçarsa beter yanarsın
Yanlış bi şey düşünme
Ne olur bende ahın kalmasın
Hayatımın olmaz olmaz bi yerindesin
Ama olmazsa da olmaz gibisin
Çok yakaladım kendimi seni düşünürken
Kovdum ama hala hala buradasın
Kovdum ama hala, ama hala buradasın 
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder