20 Kasım 2016 Pazar

  |  Yorum yok  |  

Eski Bando Bensiz Kalma Bana da İnanma Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Eski bando grubunun yeni İstanbul Beyrut Paris isimli albümünde yer alan üçüncü şarkılarının ismi "Bensiz Kalma Bana da İnanma" dır. Şarkının sözleri ve müziği Güney Marlen'e aittir.


Eski Bando Bensiz Kalma Bana da İnanma Şarkı Sözleri
Bir derdim var ki çok derinde
Bir kuyuya düşmüş en dibinde
Sen sus başkasına söyleme
Derler ki yalnızlık hepinde
Dizleri yaralı birçocuk gibi
Ya da tövbe etmiş bir serseri
Cesaretim yok ki sevmeye seni
Ama yine yenemiyorum kendi kendimi
Bensiz kalma bana da inanma
Görsen gitmez güzel dudaklarına
Gözleri görmeyen bir denizci gibi
Kıyılara vurdum ararken seni
Yeni bir ülke kurardım ama
Sensizken kahrolsun monarşi
Ne sen mutlusun ne ben mutlu
O zaman dünyada kim mutlu
Şimdi vücutlar başka şehirlerde
Ama kalbim kaldı son öpüşünde
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder