20 Şubat 2017 Pazartesi

  |  Yorum yok  |  

Sevtap Ünal Zamanın Birinde Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Zamanın Birinde Sevtap Ünal'ın yeni 2017 çıkışlı Bu kavga çok hüzünlü isimli albümünde yer alan şarkıdır.



Sevtap Ünal Zamanın Birinde Şarkı Sözleri
Zamanın birinde bir kitap içinde.
Alfabesi bozuk bir sayfayım diye,
Bir çocuk eliyle yırtılmış olabilirim...
Yangının üstüne elimde körükle
Acı benim işim hiç yanmıyor canım
Deyip yürümüş gitmiş bitmiş olabilirim
Sen bana sordun ya kimsin nesin diye
Yıllardır içimde kendime bilmece
Sen bana sordun ya kimsin nesin diye
Yıllardır içimde kendime bilmece
Soldan sağa yukarıdan aşağıya
İki hece
Geçmişimi silip aynanın önünde
Saçlarımı kesip hayatın yüzüne
Kahkahalar içinde küfredip
Tükürmüş olabilirim
Sen bana sordun ya kimsin nesin diye
Yıllardır içimde kendime bilmece
Sen bana sordun ya kimsin nesin diye
Yıllardır içimde kendime bilmece
Soldan sağa yukarıdan aşağıya
İki hece
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder