30 Haziran 2014 Pazartesi

  |  Yorum yok  |  

Gökhan Güneş - Sen ve Ben Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Gökhan Güneş yeni albümü Sen ve Ben ile müzik marketlerde yerini alıyor. Sen ve ben isimli albümde toplam 10 şarkı yer alıyor; Uykularımda , Yeter, Unutmak Zor, Sen ve Ben, Raydan Çıktım, Çok Bekledim, Liman, Asla, Her Yol Paris, Şimdi Hayat.

Gökhan Güneş - Sen ve Ben Şarkı Sözleri


Gökhan Güneş - Sen ve Ben Şarkı Sözleri
Şarkılar vardı söyleyemedik birlikte,
Kumsallar vardı yürüyemedik el ele,
Dalıp geçmişe oturmuşum gün kıyısına. 
Hayaller vardı hem sana hem bana yeter,
Kalbimde vardı ikimize kocaman yer,
Gökyüzüm desem o bile küçücük kalırdı.  
Sen ve ben bir cümleye bu kadar ne yakışır,
Sen ve ben neden ayrı neden uzak,
Özlüyorum demek bile beni anlatamaz.  
Sen ve ben bir cümleye bu kadar ne yakışır,
Sen ve ben neden ayrı neden uzak,
Bekliyorum zaman bile beni durduramaz.
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder