19 Haziran 2014 Perşembe

  |  Yorum yok  |  

Pınar Ayhan'ın yeni albümü İkimiz İçin çıktı

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Pınar Ayhan'ın yeni 2014 albümü "İkimiz için" çıktı.

Pınar Ayhan'ın yeni albümü İkimiz İçin

Albüm toplam sekiz şarkıdan oluşuyor. İlk klip "Sen nerede ben orada" isimli şarkıya çekildi. İkimiz için albümünün aranjörlüğünü Ali Tolga Demirtaş üstleniyor, davul Volkan Öktem, bas gitar İsmail Soyberk, gitar Gültekin Kaçar, yaylılar İstanbul Strings, vokaller Murat Aziret ve Sibel Gürsoy olmaktadır.

İkimiz için albümü Baha Müzik etiketiyle piyasaya çıkıyor. Albümde sanatçının eşi ile 15. yıl hediyesi olarak bir düeti de yer alıyor.

İkimiz için albümü şarkıların isimleri

  • Ayrı Ayrı Olmaz (Nazar)
  • 15
  • Sen Nerede Ben Orada
  • Dokunamaz Hiç Kimse
  • Seni Çok Seviyorum
  • Dön Bana
  • Sen Benim Herşeyimsin
  • Sanki Yanımdasın

Sen Nerede Ben Orada - Pınar Ayhan

 
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder