25 Haziran 2014 Çarşamba

  |  3 yorum  |  

Ulan İstanbul Dizisi Jenerik Müziği

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Kanal D ekranlarında yayınlanan Ulan istanbul dizisinin müziğini Emre Yücelen seslendiriyor. Müzik Atakan Ilgazdağ'a aittir.

Ulan İstanbul Dizisi Jenerik Müziği

Ulan İstanbul Şarkı Sözleri 
İstanbul iki yaka iki kıta
İstanbul yedi tepe, tepe tepe
İstanbul içi beni dışı seni
Ulan İstanbul sen mi büyük ben mi büyük?  
İstanbul sahibi yok sahibi çok
İstanbul yarısı aç yarısı yok
İstanbul trafiği , grafiği
Ulan İstanbul sen mi büyük ben mi büyük? 
İstanbul hırlısı var hırsızı var
İstanbul masumu var suçlusu var
İstanbul kralı var kuralı var
Ulan İstanbul sen mi büyük ben mi büyük?
-- Sponsorlu Bağlantılar --

3 yorum:

  1. BÖLÜMLERİ ARALIKSIZ 3 4 DEFA İZLEMİŞİMDİR..
    ÇOK GÜZEL

    YanıtlaSil
  2. dizinin fenomeniyim o akşam bütün işi bırakıp oturup özetini bile izliyorum 18 yaşındayım daha böyle beni ekrana kitleyebilecek dizi görmedim tabi bunun etkisi de oyuncuları süper çok iyi bir şekilde işlerini yapıyolar yönetmene burdan çok teşekkürlerimi gönderiyorum çok iyi bir iş başardı diyorum şimdiden tebrik ediyorum bu dizi baya sürer eğlenceli her bölümü ayrı güzel bütün arkadaşlara selam yolluyorum set arkası daha dahil onlarıda unutmamak lazım demii roller tam kişilikleri bulmuş hepsine rolleri yakışmış cukkkk yaniii yayında ve yapımda emeği geçen tüm arkadaşlara selam yolluyor ve başarılarının devamını diliyorum ailecek severek izliyoruzzzzzz

    YanıtlaSil
  3. dizi jenerek müziğiyle tam bir uyum içinde

    YanıtlaSil