26 Haziran 2014 Perşembe

  |  31 yorum  |  

Murat Dalkılıç Leyla Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Murat Dalkılıç'ın yeni 2014 albümü Daha Derine piyasaya çıktı. Albümde yer alan şarkılardan biri olan Leyla'nın sözleri aşağıdaki gibidir.

Murat Dalkılıç Leyla Şarkı Sözleri


Murat Dalkılıç Leyla Şarkı Sözleri
Muhtelif derdimle tasamla meşgulken,
Kalburaltı ve de namalum durumdayken,
Kırk yıldır bu mahallede kendi halinde yaşarken,
Bu kadar adam dururken yani şimdi niye ben?
Gözlerinde bir şey var,
Habire görüp duruyor hasarlar bırakıyor,
Alımlıyız tamam da lütufkar hep tavırlar,
Sana kolay belki bu olanlar aslanlar çıyanlar,
Kendi eşrafından duyduk ki adın Leyla!
Bir o kadar meşhur bir endamla,
Aşk nerde sen orda!
-- Sponsorlu Bağlantılar --

31 yorum:

  1. MURAD DALKILINC BENIM ASKIM.KENDISI GIBI SARKILARIDA GUZEL VE SIRIN

    YanıtlaSil
  2. #unknown murad değil murat dalkılınc değil dalkılıç bil istedeim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstedeim değil istedim :)

      Sil
    2. istedim değil , şaka şaka istedim

      Sil
    3. İstedim değil istediğim ��

      Sil
    4. Bil istediğim?? Değil istedim olacak.. :)

      Sil
    5. Murat Kılıcın Türkçeye bu kadar katkı sağlayacağını düşünmezdim :D

      Sil
    6. Murat kılıç değil dalkılıç :D

      Sil
    7. Soyadı büyük yazılır. :*

      Sil
    8. Istedeim değil kardeşim istedim

      Sil
    9. Yıkıldım şu yanıtlara
      ya nsjsjjzjxhxhxhx

      Sil
    10. Murat Dalkılıç sayesinde Türkçe'de ilerleme kaydedildi hahaha :D

      Sil
    11. Herkes eğitimci bi biz maraba��

      Sil
    12. Yapmayin siz kardessinizzzz.... Bu nedir ya hepiniz duzelteyim derken bir o kadar batirdiniz Turkce'yi ! Tam " bu arkadas dogru kullandi" derken hahahaha eklemesi faciayi devam ettirdi : )

      Sil
  3. Evet çok güzel ya

    YanıtlaSil
  4. ŞRkı mert cana gelsin

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel şarkı.Bayıldım

    YanıtlaSil
  6. Burdur anadolu ögretmen lisesi 10/B sınıfına gelsin ����

    YanıtlaSil
  7. cok guzel bi sarki��������������

    YanıtlaSil
  8. Çok Güzel ya bayılıyorum bu şarkıyı

    YanıtlaSil
  9. Yok daha neler. Bayildim guzel falan filan bende zevke geldum

    YanıtlaSil
  10. Yaaa cok guzellll murattt bitanesinnnn yhhaa CANlMMMMM

    YanıtlaSil
  11. allah işini rast getirsin babacan

    YanıtlaSil
  12. babam adamsın helal olsun babacan

    YanıtlaSil
  13. Muratın şarkılarına hayranım ✔✌��

    YanıtlaSil