24 Temmuz 2014 Perşembe

  |  Yorum yok  |  

Adımlarda yankılanan

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Karanlık... Yalnızlığın o masum hali. Bir başlangıç ve ardındaki sessizlikte yankılanan hapsolmuş hüzünlü bir şarkı.Yolculuğum bu sözcüklerle başlamıştı. Adımlarım birer nota gibiydi kaldırımların boğuk uğultusu içinde yankılanan. Her adımda bir parçamı daha hapsediyordu içine müzik.

Adımlarda yankılanan

Oysa sessizlik ve biraz da düşünebilmek adına çıkmıştım yolculuğa. Bittikçe tekrarlanan aynı sesler unutulmaktan korkarmış gibi zaman zaman çığlıklarını artıran bilmediğim bir yerlerdeki bilmediğim bir ses ama tanıdık gelen sözler. Benim için müzik; karanlıktan korkmamamı sağlayan bir dost bana hayal etmeyi öğreten bilge ve bana yaşamı sunan.

İşte buydu sözleri, belki de bencilce sahiplendiği zamanla başlayan kadim varlık için. Benim için diye sıralanan onca söz ve müzik iki ayrı kefedeki iki farklı kütle ve ağırlığını unutan ritimler.
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder