15 Temmuz 2016 Cuma

  |  Yorum yok  |  

Murat Dalkılıç Ben Bilmem Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Murat Dalkılıç'ın merakla beklenen yeni albümü Epik piyasaya çıktı. Albümün çıkış şarkısı söz ve müziği Murat Dalkılıç'a ait olan Ben bilmem oldu.


Murat Dalkılıç Ben Bilmem Şarkı Sözleri
Yadırganacağı belliydi o tenin çocuğum
Aldandığın rengarenk kokusu onun
Yadırganacağı belliydi o tenin çocuğum
Aldandığın rengarenk kokusu onun
Evet akıl hesap yaparmış
Kader de gülermiş ya
Nasıl güldüysem orada kader olarak
İşte ben karşınızda
Artık kendi kendine mi dersin?
Manevi destek mi beklersin?
Sen demeden nasıl geri gelsin?
Bir evvel
Ben bilmem, ben bilmem
Oyun oynama hiç istemem
Aklını almayı da istememiştim aslında
Artık kendi kendine mi dersin?
Manevi destek mi beklersin?
Sen demeden nasıl geri gelsin?
Bir evvel
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder