15 Temmuz 2016 Cuma

  |  Yorum yok  |  

Seni Sevmek Var Ya Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Seni Sevmek Var Ya (feat. Eflatun) Ayşegül Aldinç'in 16 yıl aradan sonra yayınladığı 2016 çıkışlı yeni albümü Sek'iz 'de  yer alan 8 şarkıdan biridir. Şarkının söz ve müziği Eflatun'un imzasını taşıyor.

Ayşegül Aldinç ve Eflatun'un birlikte seslendirdiği Seni Sevmek Var Ya şarkısının klibi yayınlandı. Klibin yönetmenliğini Teoman Topçu üstlenmiştir.



Seni Sevmek Var Ya Şarkı Sözleri
Senin sevmek var ya seni sevmek
Sanki bir şişe gökyüzü içmek gibiydi
Hala, kendime gelemedim (Ayşegül Aldinç)
Senin sevmek var ya seni sevmek
Sanki bir şişe rüya içmek gibiydi
Hala, kendimi bulamadım (Eflatun)
O gün bugün ben
Kendimde kayıplara karıştım (Ayşegül Aldinç)
O gün bugün ben
Gözlerinde körkütük ayık kaldım (Eflatun)
Oturdum günlerce belki de yüzlerce
Düşündüm taşındım yalvardım biçare
Sanki seni değil, bir bulutu sevdim
Bu yüzden yıllardır sırılsıklam kalbim (düet)
Senin sevmek var ya seni sevmek
Sanki bir şişe gökyüzü içmek gibiydi
Hala, kendime gelemedim (Eflatun)
Senin sevmek var ya seni sevmek
Sanki bir şişe rüya içmek gibiydi
Hala, kendimi bulamadım (Ayşegül Aldinç)
O gün bugün ben
Kendimde kayıplara karıştım (Eflatun)
O gün bugün ben
Gözlerinde körkütük ayık kaldım (Ayşegül Aldinç)
Oturdum günlerce belki de yüzlerce
Düşündüm taşındım yalvardım biçare
Sanki seni değil, bir bulutu sevdim
Bu yüzden yıllardır sırılsıklam kalbim (düet)
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder