20 Kasım 2016 Pazar

  |  Yorum yok  |  

Eski Bando Hayatımız Keyfi Değil Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Eski Bando 2016 kasım ayında çıkardığı yeni albümü İstanbul Beyrut Paris ile müzikseverlerle buluşuyor. Albümde yer alan 4. şarkının ismi Hayatımız Keyfi Değil olup şarkının söz ve müziği Güney Marlen'in imzasını taşıyor.



Eski Bando Hayatımız Keyfi Değil Şarkı Sözleri
Olmaz artık
Kapı açık ve gir çık
Küçücük balık
Güvendiği içinde kılçık
Bir merdiven
Şimdi koş da çık babam çık
Nerdeyiz biz
Atlayıp ayağı kırdık
Sustum önce içime attım
Doldukça taştım ve saçtım
Hayatımız keyfi değil
Virajlı yollarda seyir
Çık babam çık
Bak saat koşuyor tık tık
Akrep sokmuş
Yelkovanı zaman durmuş
Genç ve güzeliz
Uzun yollarda eskiyiz
Kedi motorda
Araba ısınmış gideriz
Sustum önce içime attım
Doldukça taştım ve saçtım
Hayatımız keyfi değil
Virajlı yollarda seyir

-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder