20 Kasım 2016 Pazar

  |  Yorum yok  |  

Eski Bando Kamyon Arkası Yazısı Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Kamyon arkası yazısı Eski bando grubunun yeni albümü İstanbul Beyrut Paris'te yer alan şarkıdır. Şarkının sözleri ve müziği Güney Marlen'e ait olup şarkı grubun solisti Eda Baba tarafından seslendirilmiştir.


Eski Bando Kamyon Arkası Yazısı Şarkı Sözleri
Düşündüm o mutlu günleri
Hiçbirşey kalmıyor eskisi gibi
Hatalar yaptım evet hatamdır
Ben yanıldım ben dayandım
Bir kamyon arkası yazısı gibi
Gülümsetti bizi
Bastı gaza gittişimdi
Kırdı bizi göçebe insanlar
Hep üzdü bizi
Düşünmeden sen girdin kalbime
Bir şarkı olsan düşmez dilimden
Ay ay ay ay ay
Kimileri şarap içmiş kimi rakı
Bu muhabbet yine memleket kurtardı
Dillerde hiç tutmamış birşarkı
İnsanın insandan yok farkı
Bir kamyon arkası yazısı gibi
Gülümsetti bizi
Bastı gaza gittişimdi
Kırdı bizi göçebe insanlar
Hep üzdü bizi
Düşünmeden sen girdin kalbime
Bir şarkı olsan düşmez dilimden
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder