15 Kasım 2016 Salı

  |  Yorum yok  |  

Cem Karaca Kara Sevda Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Kara Sevda usta sanatçı Cem Karaca'nın The Best Of Cem Karaca 4 albümünde yer alıyor. Albümde ayrıca Nem Kaldı, Adiloş Bebe, Oy Bana Bana, Neredesin, Oy Gülüm Oy, İhtiyar Oldum, Kerem Gibi, Unutamadığım, Yiğitler, Çökertme ve Mutlaka Yavrum gibi ölümsüz eserlere yer veriliyor.



Cem Karaca Kara Sevda Şarkı Sözleri
Gezer oldum yar gezer oldum
Kara sevda bu keder oldum
Düştüm gurbet ellerine
Mecnundan bin beter oldum
Ela gözlü nazlı dilber
Sana yandım ben yazık oldum 
Kara sevda bu merhem ne çare
Lokman neylesin yürekte yara
Haydi turnalar yarime uçun
Halim görsünler kara bağlansın 
Gezer oldum yar gezer oldum
Ben bu candan yar geçer oldum
Bir ölüm yemiş bir ölüme
Ben hergün ölür oldum
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder