15 Kasım 2016 Salı

  |  Yorum yok  |  

Mümin Sarıkaya'dan yeni albüm Ben Yoruldum Hayat

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Mümin Sarıkaya'nın "Ben Yoruldum Hayat" isimli albümü yakın zamanda halk müziği severlerle buluşuyor. Birçok dizide yer alan Ben Yoruldum Hayat şarkısının da içeren albümde toplam 10 eser yer alıyor. Bu eserlerden altısının söz ve müziği Mümin Sarıkaya'nın imzasını taşıyor. Albümde ayrıca Neşet Ertaş, Ali Osman Nebioğlu, Nurullah Akçayır gibi ustaların da eserlerine yer verilmiştir.


Ben Yoruldum Hayat albümünde yer alan şarkıların isimleri:

  1. Ben Yoruldum Hayat - Söz - Müzik : Mümin Sarıkaya 
  2. Nabız - Söz - Müzik : Mümin Sarıkaya
  3. Yazın Yağar Kar Başıma - Söz : Ali Osman Nebioğlu / Müzik : Nurullah Akçayır  
  4. Yine Bir Hal Oldu - Söz - Müzik : Neşet Ertaş 
  5. Kerkük'ün Zindanına Attılar Beni - Söz : Fahrettin Ergeç (Anonim) Müzik : Anonim
  6. Şu Karşıki Dağda Kar Var Duman Yok - Söz - Müzik : Anonim
  7. Aşk Mı Sandın - Söz - Müzik : Mümin Sarıkaya
  8. Annem - Söz - Müzik : Mümin Sarıkaya
  9. Huzur - Söz - Müzik : Mümin Sarıkaya
  10. Al Başımdan Bu Dertleri - Söz - Müzik : Mümin Sarıkaya

Dokuz Sekiz Müzik etiketi ile yayınlanan Mümin Sarıkaya'nın "Ben Yoruldum Hayat" albümü yakın zamanda raflarda ve listelerde yerini alacak.
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder