7 Kasım 2016 Pazartesi

  |  Yorum yok  |  

Enver Yanık Savruldum Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Savruldum Enver Yanık'ın Arpej yapım etiketi ile yayınlanan single çalışmasıdır.



Enver Yanık Savruldum Şarkı Sözleri
Yüzeysel sevdanı derin gibi gösterip
Günahsız ruhumu rüzgarına kattın
Yağmuru bekleyen kuru bir yaprakken
Tutunduğum dalı da kesip attın
Savruldum, savruldum
Bilmeden nereye varacağını, varacağımı
Ezildim, kırıldım
Neden ayaklar altına alındım (x2)
Yüzeysel sevdanı derin gibi gösterip
Günahsız ruhumu rüzgarına kattın
Yağmuru bekleyen kuru bir yaprakken
Tutunduğum dalı da kesip attın
Savruldum, savruldum
Bilmeden nereye varacağını, varacağımı
Ezildim, kırıldım
Neden ayaklar altına alındım (x2)
Belki de fark etmedim yaptığın hatayı
Ben affetmem demiyorum bana düşmez kararı
Mevlam razı olacaksa bilirim susmayı
Vicdanın rahatsa gömerim sevdayı
Savruldum, savruldum
Bilmeden nereye varacağını, varacağımı
Ezildim, kırıldım
Neden ayaklar altına alındım (x2)
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder