7 Kasım 2016 Pazartesi

  |  Yorum yok  |  

Orhan Aykut İstanbul Olsaydın Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
İstanbul Olsaydın Orhan Aykut'un Sual isimli albümünde yer alan parçalardan biridir. Albüm Atölyem Production etiketi ile yayınlanmıştır.


Orhan Aykut İstanbul Olsaydın Şarkı Sözleri
Çamlıca'da bir ay gördüm senindi
Birden ona senin yüzüne indi
Gözlerinin yeşil denizlerinde
Gülümserdin has bahçeye dönerdin
Dünya bize zindan dünya bize dar
İstanbul olsaydın ben de gökyüzü
Öylece dursaydık sonsuna kadar
İstanbul olsaydın ben de gökyüzü
Çamlıca'da yollar gördüm sararmış
Onlarda ben gibi seni ararmış (x2)
Hala bir civanım on sekizinde
Merhem bulamadım aşkın izinde
Dünya bize zindan dünya bize dar
İstanbul olsaydın ben de gökyüzü
Öylece dursaydık sonsuna kadar
İstanbul olsaydın ben de gökyüzü
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder