7 Kasım 2016 Pazartesi

  |  Yorum yok  |  

Naide Jade Polat Yok Şarkı Sözleri

-- Sponsorlu Bağlantılar --
Naide Jade Polat'ın Yok isimli single çalışması Şahin Özer etiketi ile yayınlandı. Sö ve müzik Yalçın Polat'ın imasını taşıyor. Aranjörlüğü Gökhan Doğanay (Brudo) üstleniyor.



Naide Jade Polat Yok Şarkı Sözleri
Dilemeyim dilek olmaz
Şu kollarım bir gün dolmaz
Gelip biri beni bulmaz
Ağlıyorum
Bulanı kapatmış sanmaz
Kapımızı kimse çalmaz
Gökten yağsa bize kalma
Sallıyorum
Uzun geceler uzun uzun
Dayanıyorum
Ateş sönmüş bacamız yok
Üflemeye hocamız yok
Yangın çıkarsa mazallah
Söndürmeye kocamız yok (x2)
Herkesin yanında biri
Çiçek böcek hepsi gelir
Anlatır gönlümün dili
Susamıyorum
Ne baharım var ne yazım
Tek telle çalmıyor sazım
Bana benim gibi lazım
Bulamıyorum
Uzun geceler uzun uzun
Dayanıyorum
Ateş sönmüş bacamız yok
Üflemeye hocamız yok
Yangın çıkarsa mazallah
Söndürmeye kocamız yok (x2)
-- Sponsorlu Bağlantılar --

0 yorum:

Yorum Gönder